Grå tisdag

Super trist väder ute. Mulet o blåsigt o kallt. Fast jag ska nog inte klaga det har inte regnat! Då är det inte så kul att gå ut med hundarna. Idag har jag det väldigt lungt vilket är skönt efter en fartfyld måndag.
Nu har det gått en vecka sedan jag fyllde 20 och jag har fortfarande inte hunnit gå till systemet, konstigt konstigt. I söndags fyllde Veronica år och i måndags så fyllde Miranda år. Grattis till er båda:)!! Hipp hipp.

I helgen så flyttade jag över alla mina saker till rimbo, så nu är jag bara en adress ändring ifrån att vara rimbobo O.o. Har sedan dess hållt på och försöka fixa i ordning med allt men det är en bit kvar. Alla mina kläder hänger i min garderob nu och det är superskönt o slippa leta bland älsklings kläder för att kanske hitta det man letar efter. Önska att det fanns flera timmar på dygnet så jag kunnde hinna med flera saker och inte jämt och ständigt vara trött. Men hoppas på att det blir bättre när jag fått in dygnsrytmen ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0