The Other Boleyn Girl


Har läst mer än halva boken men den är tråkigt skriven så då tänkte jag att jag skulle kolla på filmen, nu har jag kikat på den i några minuter och är redan missnöjd.

1. De har i princip bytt ut hela storyn..eller näe men de har struntat i mååånga viktiga detaljer som finns med i boken och har hoppat till alla stora delar så det blir väldigt tråkigt! Visserligen blir det alltid så när man läser boken först men vadå nu har dem verkligen tagit bort viktiga delar och lagt in nya som inte ens finns med i boken...

2. Varför, varför kan inte jag göra sådanna roliga o snygga flätfrisyrer?! Det hade varit super i sommras när vi var på medeltidsveckan men näee...och varför är inte mitt hår så långt!!? Orättvist, visst de har löshår och grejjer i men börjar tröttna på mitt korta hår nu!

Nu ska jag fortsätta se på filmen och bli arg. Trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0