Tjejkväll

Ikväll är det tjejkväll här hemma, det blir jag, flisan(tummelisa) och limon som ska ha spa kväll:) hehe fast det är nog bara jag som ska ha spa då jag inte tror att tummelisa eller limon kommer att tillåta mig att sätta på en ansiktsmask på dem. Älskling är borta ikväll så jag ska ta över tv:n helt och gå runt i morgonrock hela kvällen hade jag planerat. Sen ska jag även försöka fixa med bilderna jag har tagit på dagiset som ska fixas och skrivas ut tills den 12e då vi ska ha glögg kväll för alla hussar och mattar men det får vi se om jag hinner/orkar med ikväll.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Cindy

hej

nej jag är inte sur.

Har bara fått ett sms angående mötet? Sov, så jag orkade svara.

Hoppas du har det bra

2008-12-02 @ 22:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0