En bra helg

I lördagsmorogn åkte jag och älskling och plockade upp mamma, pappa och hela deras packning, sen så åkte vi raka vägen hem till syster. När vi väl var framme så väntade Melvin o syster ute på oss och självklart springer Melvin först till mamma o kramas sen till Älsklign och sen så kollar han på mig o vänder sig om och springer till mamma igen...haha skitunge! Jag fick dock mina pussar och kramar av honom senare på kvällen. Vå åt väldigt god mat o tårta som snälla syster hade fixat till mig. TACK!
Dagen efter åkte vi till Tornby och gick runt där. Älskling köpte en ny gps och jag fick lite smink, sen så var vi inne på ikea o köpte nya gardiner och andra små saker som behövdes. Efter det var det tyvär dags att åka hem, hade gärna stannat längre.
Imorgon så får jag sluta lite tidigare och det ska bli såå skönt! Känner mig trött o sliten hela tiden, iof så hjälpte den här helgen jätte mycket men ska bli skönt o hinna med o göra lite mer saker hemma! Gosa lite extra med katterna det ska bli mys.

Kommentarer
Postat av: Seykal

ja, det är ju en självklarhet att man ska tycker vi, varav en av oss är utbildad instruktör. Om du inte förstod det i texten så gjorde inte Diesel något utan det var den andra hundägaren som inte hade någon koll..

Söt blogg :)

2008-11-17 @ 23:48:23
URL: http://eahunddagis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0