Mätt

Phew, nu är jag mätt och glad igen:). Fick bli en kycklingsallad och den var goo! Hittade väldigt fina korgar med tyg på konsum som skulle passa väldigt bra i min gardrob men va dyra dem var! Får kika på andra ställen och se om jag kan hitta några billigare.

I helgen åker Älskling, jag, mami o papi till linköping. Vi ska fira mig i efterskott hehe. Ska bli kul att komma bort lite o slappna av! Tänka på lite annat och kunna klä sig lite finare och fixa i ordning sig. Saknar det lite faktist. När man jobbar med hundar så bryr man sig inte så mycket om vad för kläder man sätter på sig, så länge de är bekväma o varma.
Nu ska jag hoppa in i duschen, det behövs kan jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0