Ny början

Fick fnatt och raderade alla gammla inlägg nu. Fyllde 20 i tisdags så vi börjar helt från början nu tycker jag.
Jaha vem är jag då, jo jag kallas molly (av vissa, mitt riktiga namn är på turkiska och 99,9% kan inte uttala det så vi kör med molly här) och har nyligen blivit sambo(vuxenpoäng) med min pojkvän S.
Jag flyttade in till hans lilla tvåa i rimbo för ca 2månader sedan och det går suuper:). Jag är utbildad djurvårdare och har jobbat på bla. Skansen och skansen akvariet men nu jobbar på rimbo hunddagis och trivs som fisken i vattnet. Har drömmar om att skaffa hund själv en vacker dag men vi får se när jag vågar ta det steget. Sålänge får jag nöja mig med våra tre katter, 4 fåglar och 3 ödlor som vi fyller ut vår lilla lägenhet med. Har ett stort intresse för fotografering, är dålig på att komma ihåg att ta med kameran men när den väl följer me så blir det en hel del bilder.
Jag har tränat fäktning i 5år(tror jag) men är tyvär inte så aktiv med det längre, istället så åker jag ut till skolor och undervisar fäktning eller dömmer på tävlingar. Känns jätte tråkigt att inte själv tävla längre men snart hoppas jag på att jag kan ta tummen ur och ta mig till fäktningen och träna själv:). Kanske när grisar kan flyga...?

Det var lite kort om mig.

ps. jag har inte riktigt fattat det här med att göra en snygg sida så får se ut såhär sålänge.

Kommentarer
Postat av: Cindy

Ooh, ja, ett bautapoäng till dig för du är snygg.

Har alla duren flyttat dit nu :O

Det var värst!



Hoppas din födesis vart super och att vi kan träffas nästa helg så vi kan få fira dig ordentligt. Sorry att jag inte ringde igen men jag hoppas du hörde mitt medelande. Är suk :(



Kwamar!

2008-10-31 @ 15:54:30
URL: http://thesilverfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0