Körkort nästa!

Mmm har precis fått tag i körkortsboken och studerar den flitigt. När teorin väl sitter så tänkte jag börja ta körlektioner och så småningom ta det satans körkortet. Snälla Linda hjälper mig o förhör mig på alla skyltar som vi går förbi och så ritar hon upp alla som vi inte ser på våra promenader :).
 
Haha den här bilen såg vi igår!

Imorgon åker jag och bror till syster som ska förhoppningsvis föda i helgen:). Blir moster för andra gången, ska bli spännande att se vad det blir för en denna gång. Ska även bli intressant vad Melvin kommer att tycka om det hela, han som är så van att ha allas uppmärksamhet helt för sig själv det lilla busfröet! <3

Nu tänkte jag busa med hundarna lite innan det är dags för lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0